2016. július 7., csütörtök

Nyári szünet

Sziasztok drága Molyok! :)
Mától kezdve két hétig nem nagyon leszek elérhető, és új posztok se jönnek, mert nyaralni megyek. Természetesen viszek magammal néhány könyvet, szóval ahogy hazajövök, már hozom is róluk az értékeléseket.



Ha már ennél a témánál vagyunk: tavaly láttam egy kérdést a moly.hu-n, az egyik felhasználó tanácsot kért, hogy melyik 10 (!!) könyvet vigye el egy egyhetes nyaralásra. Én nagyon szeretem azokat az embereket, akik hozzám hasonlóan sokat olvasnak, úgy vagyok vele, hogy aki olvasni szeret, az rossz arc nem lehet. Viszont srácok, ha nyaralni mentek, nézelődjetek, lássatok világot, gyűjtsétek az élményeket, hiszen olvasni otthon is tudtok! :) A strandon, illetve autóban/vonaton/repülőn persze biztos, hogy előkerül egy jó könyv, és ezzel nyilván nincs is semmi baj, elvégre így az amúgy hosszú és unalmas út hasznosan és szórakoztatóan telik el. Viszont saját tapasztalatom, hogy utazás előtt általában bepakolok a bőröndömbe mondjuk 3 könyvet és persze az elmaradhatatlan e-olvasót, mégis úgy jövök haza, hogy csak egy regényt olvastam el, mert egyszerűen nem volt időm többre, annyi látnivaló, tennivaló volt, így feleslegesen cipeltem a többit.
Nem mindegy, hogy mennyit nyom a bőröndünk, főleg ha repülővel megyünk, ahol ugye van súlykorlát. És persze gondolnunk kell arra is, hogy szeretnénk kint szuvenírt venni, amiknek majd kell a hely. Úgyhogy ha van e-olvasótok, ne hagyjátok otthon, mert több száz regény fér rá, nem foglal sok helyet, könnyű, és akkor sincs nagy baj, ha otthon felejtetted a töltőjét, mert nem használ sok energiát, akár egy hónapig is simán kibírja. Jó, bevallom, én is viszek mellé egy papírkötésű könyvet, mert hát azt a feelinget az e-olvasó nem adhatja vissza. :)

Ui.: Ez most nem a témához tartozik, de miután visszatértem, valószínűleg nem csak itt, hanem egy személyes blogon is várlak majd titeket!

Kellemes nyarat kívánok mindenkinek, és köszi a megértést!
Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése