2016. március 2., szerda

10 dolog, amit nem tudtál rólam

Gondoltam, így a 101. blogbejegyzésként jöhetne valami személyes téma, mert hát abból aztán tényleg nincs sok az oldalon, pedig én is szeretem olvasgatni az ilyeneket mások blogjain, szeretem tudni, hogy ki is az, akinek az írásait követem. :)
És hát igaz, hogy van egy külön menü azoknak, akik egy kicsit jobban meg szeretnének ismerni, de nem írtam oda túl sok mindent, szóval nem volt nehéz összeszedni 10 dolgot, amit eddig még nem tudtatok rólam.
Ha már itt vagyok, gyorsan egy rövid info: azért jönnek ritkábban a bejegyzések, mert sajna nekem is elkezdődött a suli, plusz nyelvvizsgákra gyúrok, stb, de azért igyekszem legalább hetente párszor frissíteni!

cute, book, and pink kép




1. Gyakran írogatok. Mármint novellákat, regényeket, még fanfictiont is. Nagyon-nagyon régóta tart már ez a szenvedélyem, de csak ritkán szoktam megmutatni másoknak a végeredményt. Jelenleg egy angyalos-démonos-középsulis regényen ügyködök, illetve néhány animés fanficet is írok (ezek közül az egyik megtalálható a neten, és már 30 fejezet körül tart).

2. Nagyon durván, betegesen félek a pókoktól. Érdekes, hogy a hüllőktől és más bogaraktól nem parázok, egy csótányt például simán, hiszti nélkül levadászok, de ha pókot látok, visítok. Mondok pár példát: ha bemegyek egy szobába, először a falakat nézem meg, pókokat keresve, és ha látok egyet, akkor erőszakkal se tudnak berángatni oda. Nem merem megközelíteni még annyi időre se, hogy lecsapjam őket. Szó szerint rosszul vagyok tőlük, a barátaim meg előszeretettel szívatnak azzal, hogy pókos képeket küldözgetnek, mert tudják, hogy már ennyi is elég ahhoz, hogy kiboruljak. :D

3. Két évig jártam gitár tanárhoz. 11 éves koromban kezdtem, és kaptam is egy akusztikus meg egy elektromos gitárt, mindkettőt imádtam. Aztán ahogy az lenni szokott, ráuntam az egészre, de persze a gitárok még mindig megvannak, és néha most is előveszem őket. A legkevésbé se mondható, hogy profi vagyok, de néhány kedvenc számomat el tudom játszani, és ennyi nekem elég is. :)

guitar, bed, and music kép

4. Nem ismerem az apámat. Ezen nincs mit szépíteni, soha nem találkoztam vele, és kb semmit nem tudok róla, csak a nevét. Az is lehet, hogy azóta van másik gyereke, aki a féltesóm, csak hát ugye nem ismerem... fura belegondolni.

5. Nem eszek mekiben és Burger Kingben. Ez volt a 2016-os fogadalmam, de igazából már tavaly nyár óta nem járok egyikbe sem, és igen, büszke vagyok magamra. :D A KFC az egyetlen, amit nagy ritkán bevállalok, bár tudom, hogy az se sokkal jobb...

6. Imádom az állatokat. Két macskánk van, mindkettőt borzalmas állapotban találtuk az utcára kidobva kölyökkorukban. Volt egy kutyám is, de ő decemberben meghalt sajnos.

7. Régebben nagyon féltem a fogorvostól, de ezt sikerült teljesen leküzdenem, miután a doki kioperálta az egyik bölcsességfogamat. Még elő se bújt az ínyem alól, nyomta a másik fogamat, és be is volt gyulladva... hát, azóta úgy vagyok vele, hogy annál rosszabb élményem fogorvosnál úgyse lesz.

8. Angolul, spanyolul és japánul tanulok.

travel, airplane, and plane kép

9. Imádok utazni. Régebben gyakran utazgattunk, például többször is jártam Törökországban, mert a nagymamám ott lakott és dolgozott.

10. Na jó, ezt kicsit szégyellem bevallani: nő létemre nagyon béna vagyok a konyhában. Pedig úúúúgy szeretnék jó szakács lenni, mint anyum (bár ő utál főzni, de ha nekiáll, akkor isteni lesz a végeredmény)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése