2016. március 12., szombat

Liebster Award

Nagyon megörültem, amikor felmentem moly-ra, és megláttam, hogy Barbi jelölt erre a díjra. Ezen a blogon ez az első ilyen díjam, és amúgy is szeretek ilyen kérdésekre válaszolgatni, úgyhogy ezúton is köszönöm szépen neki a jelölést, még egyszer! :)

Igazából pont nemrég írtam egy bejegyzést 10 dolog, amit nem tudtál rólam címmel, úgyhogy most egy picit nehezebb összeszedni megint 11 dolgot magamról, de azért lássuk, mi sül ki belőle.




SZABÁLYOK:
- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
- Maximum 11 blogger társad jelöld.
- Írj magadról 11 random dolgot.
- Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire.
- Te is tegyél fel 11 kérdést az általad választott bloggereknek.




Kérdések:

1. Mi sarkallt arra, hogy elkezdd a blogot írni?
Hát természetesen az, hogy imádok könyvekről beszélni! A barátaimat rendesen le tudom ezzel fárasztani, mert a legtöbben nem ennyire könyvmolyok, mint én, de itt legalább kiélhetem magam. ^^"

2. Mennyi ideig tart egy-egy bejegyzés elkészítése?
Változó, de általában olyan 30-40 perc.

3. Volt már olyan bejegyzés, aminek a közzétételét húztad-halasztottad? Miért?
Volt, persze, van is. Legfőképpen a lustaságom miatt, vagy mert egyszerűen nem jön az ihlet.

4. Szoktál zenét hallgatni írás közben (vagy olvasásnál)? Ha igen, milyen típusút?
Nem nagyon, mert egy idő után eltereli a figyelmem. Ha mégis, akkor csak olyat, amiben nem énekelnek.

5. Könyv vagy film?
Könyv, de imádom a filmeket is. :)

6. Van abszolút kedvenc darabod?
Nem tudnék egyet kiemelni, olyan sok jó könyvet olvastam, hogy lehetetlen választani közülük.

7. Melyik a kedvenc műfajod?
Egyértelműen a fantasy. Szeretek elrugaszkodni a valóságtól. :)

8. Ha lehetne, melyik híres könyves/filmes karakterrel költöznél össze? Miért?
Öhm, legyen mondjuk Sophie Mercer (Hex Hall), mert tetszett a személyisége és imádtam a dumáját, úgyhogy mellette biztos nem unatkoznék. Vagy még aki eszembe jutott, az Kenji Kishimoto (Ne érints), mert nagyon jó arc, és igaz barát.

9. Mi a kedvenc szabadidős tevékenységed? (olvasás és filmezés nem ér)
Nagyon szeretek írni (fanficeket és regényeket), és blogolni. Szeretek céltalanul bolyongani a városban, főleg ha még társaságom is akad hozzá. És néha eljárok a parkba kosarazni, hogy azért valamit mozogjak is. :D

10. Van olyan dolog, amiben nagyon rossz voltál, de most nagyon jó?
Talán az úszás ilyen. Régebben nagyon féltem a víztől, és sokkal nehezebben tanultam meg úszni, mint a többiek a suliban. Mindig rosszul éreztem magam ettől, mert az osztálytársaim imádták az úszás órákat, én meg utáltam bemenni a medencébe. Ma már jól tudok úszni, és nem is félek a vízben, de még mindig nem szeretek sokáig bent lenni.

11. Életed során volt olyan eset, amire ha ma visszagondolsz, még mindig nevetsz rajta?
Igen, több is, például amikor egy brutál nagy csótányra vadásztunk három barátommal nyaraláskor és az egész apartmant felforgattuk miatta, a végére úgy nézett ki a lakás, mint egy háborús övezet. Vagy amikor általánosban táborozni voltunk az évfolyammal, és éjszaka páran kiszöktünk a temetőbe, és egymást ijesztgettük. :D

book, coffee, and socks kép

11 random dolog rólam:
1. Egyszer középiskolában meghúztak tesiből (máig nem értem, hogy történt), de átmentem a pótvizsgán.
2. Imádok fesztiválokra járni.
3. Kedvenc színem a lila és a fekete.
4. A neten ugye Molly-ként futok, ez a név onnan jött, hogy így hívják a macskámat.
5. Utálok úgy kimozdulni otthonról, hogy nincs kifestve a körmöm. Tudom, hogy senkit nem érdekel, meg úgysem azt nézik, de engem zavar, és kész.
6. Mindig mindenhonnan elkések.
7. Nem voltam még bárányhimlős.
8. Középsuliban reggelente képtelen voltam rendesen felébredni addig, amíg meg nem ittam egy energiaitalt, totál függő voltam.
9. Nagyon rossz a memóriám, mindent képes vagyok elfelejteni.
10. Nem iszom csapvizet.
11. Néha szoktam számítógépes játékokkal játszani, a kedvenceim a "mászkálós" horror játékok, mint az Amnesia, Outlast, vagy a Penumbra.

És végül az én kérdéseim:
1. Mióta blogolsz?
2. Van olyan szokásod, amiről tudod, hogy rossz, és szeretnél leszokni róla?
3. Van olyan újság, amit rendszeresen megveszel?
4. Melyik a kedvenc ünneped?
5. Melyik az a könyv, amit a legtöbbször olvastál el? Hányszor olvastad?
6. Ki a kedvenc íród és miért?
7. Ha szabadon választhatnál, melyik országban élnél legszívesebben?
8. Próbálkoztál már regényírással?
9. Mi kedvenc szupererőd (láthatatlanná válás, gondolatolvasás, stb.)?
10. Honnan jött a blogod címének az ötlete?
11. E-book, vagy könyv?

Akiknek pedig továbbküldöm a díjat...
- AniTiger
- Virág
- Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése