2014. december 1., hétfő

Tea Booktag

Ezt a booktaget INNEN loptam, véletlenül akadtam rá a blogok böngészése közben, de nagyon megtetszett, olyan kis hangulatos. :) Engem sem hívott ki még soha senki, de imádok book tages bejegyzéseket olvasni, úgyhogy gondoltam, ideje hogy az én blogomon is legyen egy.


1. INSTANT TEA, avagy a legrövidebb könyv, amit idén olvastál
Hugh Howey: Holston (A siló I.)
Összesen 60 oldal, fél óra alatt ki is végeztem. Régóta el akartam olvasni ezt a könyvet, de nem tudtam, hogy ilyen rövid, úgyhogy eléggé meglepődtem, amikor megláttam a könyvtárban. :D Meglepően jó egyébként, nem gondoltam volna, hogy egy 60 oldalas disztópia így le tud sokkolni.

2. ZÖLD TEA, avagy egy könyv zöld borítóval
Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései
Imádom! Először a filmet láttam, és csak utána sikerült megszereznem a könyvet. Elég nagy elvárásaim voltak, de nem csalódtam. Imádom a stílusát, mert simán el tudnám hinni, hogy egy 16 éves, különc srác írta. :) Ha tehetném, kötelezővé tenném. Most komolyan.


3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL, avagy egy könyv, ami átmelengeti a lelked
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók
Erről a könyvről már írtam itt a blogon, úgyhogy nem tudok sok újat mondani róla. Tipikus love story, ami Párizsban játszódik, imádnivaló karakterekkel. Mindig jó kedvem lett, amikor beleolvastam, úgyhogy rögtön ez a könyv jutott az eszembe.

4. ÖTÓRAI TEA, avagy egy könyv, amit angolul olvastál
Éééééés igen, ez az a pillanat, amikor rájövök, hogy nem is olvastam angolul könyvet, pedig kéne. :D Angolul általában fanfictiont, vagy újságot olvasok, a könyvig még nem jutottam el.

5. GYÓGYTEA, avagy egy olyan könyv, amit nem élvezetből, hanem "muszájból" olvastál el
Papp-Váry Árpád: JPÉ marketing
Kötelező volt elolvasni, de az az igazság, hogy tetszett. :) Egyrészt hasznosnak éreztem, másrészt tele van érdekes példákkal, meglepő dolgokkal, úgyhogy nem szenvedtem vele.


6. FEKETE TEA, avagy olyan akciódús könyv, amin soha de soha nem tudnál elaludni
Richelle Mead: A végső áldozat (Vámpírakadémia VI.)
Igazából a sorozat bármelyik kötetét ideírhattam volna, de az utolsó rész az, ami a legpörgősebb volt szerintem. Mindig történik valami, alig lehet letenni, mert tele van izgalmas részekkel. Az egyetlen baj az egésszel annyi, hogy vége, és már nem olvashatom el többet úgy, hogy még soha nem olvastam. Értitek, na. :D

7. JEGES GYÜMÖLCSTEA, avagy egy igazi, hamisítatlan nyári kaland
Jenny Han: A nyár, amikor megszépültem
Ahogy megláttam a "nyár" szót, rögtön ez a regény jutott eszembe, hiszen ez egy nyár eseményeit mutatja be. Ha nem figyelünk oda a főszereplő csajszi hisztijeire, akkor nagyon is szerethető ez a könyv, könnyed, kellemes, és azonnal meghozza a tipikus, nyári hangulatot.

8. KALINKA SZAMOVÁR, avagy egy könyv, amit csak alkohol tudott volna elviselhetővé tenni
Denise Jaden: Soha nem elég
Olyan szinten untam, hogy már most nem emlékszem rá, mi történt benne. Pedig alig egy hónapja olvastam. Vörös pöttyös könyvben még nem csalódtam ekkorát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése